در واكنش به انتقادات رسانه‌ها،ماگات: كريمي آتش رقابت ميانه‌ميدان شالكه را شعله‌ور مي‌كند

سرمربي تيم فوتبال شالكه در مقابل انتقادات رسانه‌ها و كارشناسان در مورد خريد‌‌هاي لحظه آخرش واكنش نشان داد.


 
به نقل از بيلد، فليكس ماگات كه روز دوشنبه در آخرين ساعات از فصل نقل وانتقالات زمستاني، اقدام به خريد علي كريمي از ايران و آنجلوس چاريستاس از يونان كرد، اظهار داشت: علي كريمي به عنوان هافبك باعث شعله‌ورشدن آتش جنگ رقابت در اين منطقه ميان بازيكنان مي‌شود. چاريستاس هم مي‌تواند در بازي‌ هوايي با ضربات سرش كمك كند.
او ادامه داد: من بيشتراز آنكه دنبال جنس از كارافتاده باشم، دنبال معامله‌‌هاي سوددار هستم. از طريق فروش‌هاي انجام گرفته، حتي رقمي را نيز صرفه‌جويي كردم.
اوكه تيمش با وجود خريدهاي بسيار در فصل جاري، ‌اكنون در مكان نازل يازدهمي جدول است، اميدوار به حضور در ليگ اروپاي فصل آينده است. البته در مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بخاطر رويارويي با والنسيا تاحدودي اميدوار است ولي در جام حذفي بخاطر آنكه به قرعه بايرن‌ خورده،‌ تهديد به حذف شده است.
اين مربي كه از سال 2009 تاكنون زمام امور آبي‌پوشان گيلزن‌كرشني را برعهده دارد با خريد كريمي و چاريستاس،‌ شمار بازيكناني كه در اين مدت دو سال براي تيمش خريداري كرده را به 40 رسانده است.
با اين حال او اعتقاد دارد اين دو خريد لحظه آخر، واكنشي به نمايش ضعيف ستارگان گران‌قيمت تيمش همچون رائول گونزالس، هونتلار و... است.
او ادامه داد: نمي‌توانستم با آن شرايط ادامه دهم. ناچار شدم اين دو خريد را انجام دهم تا حس رقابت‌ در تيم افزايش يابد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, | 22:10 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |